Kategorie szkoleń
Mierzenie satysfakcji klientów i prezentacja na wykresie – CSAT w praktyce
Aplikacje
Zaawansowany
On-line
Zoom
Course image
Czego się dowiesz i nauczysz?
  • Jak zaplanować prostą ankietę do badania satysfakcji klientów?
  • Jak stworzyć formularz online np. w Google Forms i zebrać odpowiedzi?
  • Jak pobrać dane z formularza do Excela za pomocą Power Query?
  • Jak przygotować dane do analizy – porządki, filtrowanie, edycja.
  • W jaki sposób obliczyć wskaźnik satysfakcji klienta (CSAT) w Excelu?
  • Poznasz sposoby na tworzenie czytelnych wykresów pokazujących poziom zadowolenia klientów
  • Jak prezentować wyniki tak, by wspierały decyzje biznesowe?
  • Jak automatyzować aktualizację danych i odświeżanie raportu?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
  • specjalistów obsługi klienta,
  • marketerów i badaczy,
  • handlowców,
  • właścicieli firm,
  • analityków i Excelowców,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
Słowo od prowadzącego
Zadowolenie klienta to dziś nie tylko hasło – to konkretna liczba, którą można zmierzyć, przeanalizować i przekuć w realne działania. W trakcie szkolenia nauczysz się, jak w prosty sposób zaplanować i przeprowadzić badanie satysfakcji klientów z wykorzystaniem ogólnodostępnych narzędzi. Pokażemy Ci, jak przygotować formularz online, zebrać odpowiedzi i zautomatyzować proces raportowania w Excelu. Poznasz wskaźnik CSAT – dowiesz się, jak go obliczać i interpretować. Dzięki Power Query nauczysz się pobierać dane z Google Forms bez ręcznego kopiowania. Wspólnie uporządkujemy dane, wyczyścimy je i przygotujemy do analizy. Zobaczysz, jak w praktyce zamienić surowe odpowiedzi klientów w przejrzysty wykres. Nauczysz się tworzyć interaktywne raporty, które możesz regularnie odświeżać – bez żmudnych poprawek i ręcznych zmian. Pokażemy Ci też, jak przygotować czytelną prezentację wyników, którą zrozumie zarówno zarząd, jak i zespół sprzedaży. To szkolenie to idealne połączenie analityki, Excela i podejścia proklienckiego. Uczymy na praktycznych przykładach – od formularza, przez obliczenia, aż po wizualizację. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie robiłeś badania satysfakcji – po tym spotkaniu będziesz gotów, by zrobić to profesjonalnie. UWAGA! Aby w pełni wykorzystać to szkolenie musisz dysponować Excel w wersji 2016 lub wyższej. Alternatywnie- dla wersji 2010 i 2013 należy doinstalować rozszerzenie PowerQuery – więcej o tym tutaj:Informacje o dodatku Power Query w programie Excel - Pomoc techniczna firmy Microsoft ( https://support.microsoft.com/pl-pl/office/informacje-o-dodatku-power-query-w-programie-excel-7104fbee-9e62-4cb9-a02e-5bfb1a6c536a). Więcej w sekcji „Historia dodatku PowerQuery).
Certyfikacja

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

100%
uczestników poleca szkolenia Bartłomiej Samel
5
średnia ocena szkoleń Bartłomiej Samel
Bartłomiej  Samel
Bartłomiej Samel
Ogarnij Komórki
Cześć! Tu Bartek Samel – człowiek, który zna Excela lepiej niż własną lodówkę. Od 5 lat pomagam ludziom ujarzmić te wszystkie =JEŻELI, tabele przestawne, Power Query i inne tajemnicze zaklęcia, które dotąd kojarzyły Ci się głównie z frustracją i kawą rozlaną na klawiaturę. Przeszkoliłem ponad 130 tysięcy osób online i setki na salach szkoleniowych. I wiesz co? Nadal nie znudziło mi się tłumaczenie, czym różni się =WYSZUKAJ.PIONOWO od =X.WYSZUKAJ – bo za każdym razem widzę, jak komuś zapala si
Czytaj więcej
Dodatkowe korzyści
Odbierz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
Bierz bezpłatny udział dzięki 100% dofinansowaniu
Konsultuj swoje wyzwania biznesowe z prowadzącym
Pobieraj materiały pomocnie tj. wzory i dokumenty
Odwiedź nas na
© Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Copyright 2025 PFP